Select your language

Résolution de problème : merci de consulter la FAQ et le Wiki

Aidez-nous à améliorer le contenu du Wiki et de la FAQ en les consultant. Le Wiki est mis à jour régulièrement et la FAQ permet une résolution rapide des principales embûches rencontrées. N'hésitez pas à nous faire parvenir vos suggestions d'amélioration sur le forum ou à éditer directement le Wiki ou la FAQ .

4.1.07 dev cycle

More
4 years 3 months ago #19406 by sl1200mk2
4.1.07 dev cycle was created by sl1200mk2
let's go !!

bon j'ai pas pu finir pour aujourd'hui mais voilà ce qui se profile... new UI for everyone

++


nicolas
Attachments:

Please Log in to join the conversation.

More
4 years 3 months ago #19411 by stebian
Replied by stebian on topic 4.1.07 dev cycle
Oh la la, looking good! You are going to divide into different windows which are then freely movable?

In 4.1.05 and 06 I noticed groups cannot be recorded. It says a Group was recorded/updated but it wasn't. The question pops up but the next window in which I'm asked to give a name for the group never appears.
Any thoughts on that?

stephan

Please Log in to join the conversation.

More
4 years 3 months ago #19412 by sl1200mk2
Replied by sl1200mk2 on topic 4.1.07 dev cycle
Hi,

Oh la la, looking good! You are going to divide into different windows which are then freely movable?

yeah, that's the plan :)
it's already like that in Native macOS version and the more I use it, the more I like it...
I also like the design of new Asus laptop with a semi-second screen on the keypad. And it's a good place for the submaster's window :)

In 4.1.05 and 06 I noticed groups cannot be recorded. It says a Group was recorded/updated but it wasn't. The question pops up but the next window in which I'm asked to give a name for the group never appears.

how do you do to record groups? via shortcut? via OSC? via the group button on the main window?

++

nicolas

Please Log in to join the conversation.

More
4 years 3 months ago #19414 by leoclarys
Replied by leoclarys on topic 4.1.07 dev cycle
Du coup je reposte: Tu avais parlé à un moment de mettre un raccourci "all" pour la selection de certains paramètres dans le DC, genre pour les blades. Ça serait cool!

Please Log in to join the conversation.

More
4 years 3 months ago #19415 by sl1200mk2
Replied by sl1200mk2 on topic 4.1.07 dev cycle
@leo,
thanks, will do

++

nicolas

Please Log in to join the conversation.

More
4 years 3 months ago #19416 by Benji21
Replied by Benji21 on topic 4.1.07 dev cycle
Salut,

Juste pour signaler que j'avais le même message d'erreur dont Celio parle dans le Topic 4.1.06. Il avait posté le log (désolé je l'ai pas sur cet ordi).
Ca le fait quand je sélectionne un circuit de device sauf un, une source4-tungsten, donc sans paramètres de couleurs, je sais pas si c'est lié.

Please Log in to join the conversation.

Time to create page: 1.359 seconds
Powered by Kunena Forum